expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

УПРАВЛЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА В БАНКИТЕ

1. Съвременните представи за управлението на персонала


А. Предметно поле - в Управлението на Човешките Ресурси (УЧР) можем да открием най-малко два аспекта: първият аспект акцентира върху управлението като процес на целеполагане, координация, мобилизация, контрол върху основните функции на управлението. Вторият аспект акцентира върху наемния характер между работодателя и наемната работна сила, която по презумпция има различен, противоположен интерес на интереса на работодателя, поради което е необходимо непрекъснато поддържане на баланс на интереси. 

ОРГАНИЗАЦИЯ НА БАНКАТА

1. Организационна структура на търговските банки – същност и видове и управление

Главният фактор, по който банките се различават е възприетата организационна структура. Няма общоприета и типична такава. Организационната структура на банката се определя от стратегията и. Организационната структура е основата, в чиито рамки институцията функционира. Тя обхваща подредените по определен йерархичен ред основни звена в кредитната институция.

БАНКОВ МАРКЕТИНГ

1. Въведение в Банковия маркетинг


А. Значение на банковия маркетинг - Маркетинга е известен като система за организация и управление на дейността на отделните фирми, компании, банки, като отчита подробно процесите произтичащи на пазара.