А. Предметно поле - в
Управлението на Човешките Ресурси (УЧР) можем да открием най-малко два аспекта: първият аспект акцентира върху
управлението като процес на целеполагане, координация, мобилизация, контрол
върху основните функции на управлението. Вторият аспект акцентира върху наемния
характер между работодателя и наемната работна сила, която по презумпция има
различен, противоположен интерес на интереса на работодателя, поради което е
необходимо непрекъснато поддържане на баланс на интереси.
ОРГАНИЗАЦИЯ НА БАНКАТА
Главният
фактор, по който банките се различават е възприетата организационна структура.
Няма общоприета и типична такава. Организационната структура на банката се
определя от стратегията и. Организационната структура е основата, в чиито рамки
институцията функционира. Тя обхваща подредените по определен йерархичен ред
основни звена в кредитната институция.
БАНКОВ МАРКЕТИНГ
1. Въведение в Банковия маркетинг
А. Значение на банковия маркетинг - Маркетинга е известен като система за организация и управление на дейността на отделните фирми, компании, банки, като отчита подробно процесите произтичащи на пазара.
Абонамент за:
Публикации (Atom)